קמפיין XL NEXTEN
פעם, יוצרי התוכן היו צריכים להקדיש ימים שלמים כדי ליצור תוכן. בעיקר ליוטיוב ולפייסבוק. לדור הנוכחי יש את כל הכלים בפלטפורמה אחת: טיקטוק, שהפכה ממזמן לאקדמייה אוניברסלית שנכנסים אלייה אנשים יצירתיים ויוצאים כמובילי דעת קהל עם ערימות של קמפיינים.
אז קראנו להם להשתתף בקמפיין הענק XL NEXTEN
וככה זה נגמר
ככה זה התחיל
ברור שמנה חמה
שפה חדשה לאחד המותגים הכי אהובים ואייקונים בישראל. זה לא ברור?

חושפ ים את המחזור בישראל
שלחנו את חיים אתגר לבדוק מה קורה עם האריזות שאתם זורקים לפח הכתום

צעירים חסרי חשבון
לפתוח חשבון בנק לא נשמע כמו דבר כיפי לדור שמתחיל כל משפט ב"ברו" ועושה מכל דבר דרמה, אז איך בכל זאת משכנעים את הדור הזה לפתוח חשבון?
מדברים אליהם בשפה שלהם ומראים להם כמה זה לא דרמה

טעים ה-@#^%! הזה
המותג הבינלאומי של Nestle עשה עלייה לארץ והציג את עצמו בדרך שרק ישראלים יבינו




















